dinsdag 18 december 2012

versnelling tot aan Kerst

Wauw!! Ik heb nog hééél veel werk met de laatste restjes kerstcadeautjes! ik heb ze nu wel bijna allemaal, maar ik heb nog 2 dingen die afgewerkt moeten worden... éen iets voor mijn moetje en één iets voor mijn schoonmoetje.

Anyway... Vandaag en gisteren heb ik toch al het een en het ander kunnen afwerken... En nu het voordeel van een nog niet bekent blog: ik kan al dingen posten zonder bang te moeten zijn dat ze al op voorhand ontdekt zullen worden ;)

Voila, mijn kerstkaartjes... Gemaakt op Balsahout, een gele stempel erop gezet (omdat geel het minst duidelijk is) en daarna met een brandertje erin gebrand. Het was wel een leuke ervaring en ik denk wel dat ik deze manier van werken nog wat zal uitbreiden. Want nu ziet het er toch nog wat kinderachtig uit he... Maar het is een begin ;)

Vandaag werkte ik ook een iphone hoesje af voor een van mijn tantes. Het voorbeeld zag ik hier, maar al haar leuke iphonehoesjes waren uitverkocht in haar Etsy shop. Plus om eerlijk te zijn lag alles redelijk serieus boven mijn budget...
Daarom misschien een beetje plagiaat, maar ik heb het ook zelf geprobeerd...Shame on me, maar het is dan ook zo vreselijk prachtig en aantrekkeiljk




Geen opmerkingen:

Een reactie posten