donderdag 6 december 2012

Hoor wie klopt daar?

6 december, een dag die tot een paar jaar geleden niets betekende voor mij. Oke, ik wist wel dat het dan Sinterklaas was en ik was 1e klasse fan van 'Dag Sinterklaasje' op televisie.
Maar bij ons in Ieper is het Sint-Maarten... De enige echte... Maar het komen wonen in Gent, met een Woepje van Oudenaarde vraagt natuurlijk aanpassing.

Dus ook vannacht kwam Sinterklaas bij ons op bezoek. (Als ik niet flink ben geweest he!)

Hij bracht voor ons elk 2 stukjes chocolade, een klaaskoek, speculaas en voor het Woepje een sjaal. Een sjaal waar toevallig mijn label in genaaid is en die gisteren nog aan mijn breinaald hing.

De oplettende lezer ziet ook dat mijn kerstversiering er al hangt... Ik ben nu eenmaal meer into Kerst dan into Sinterklaas! Maar ik doe mijn best om mij aan te passen ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten