maandag 17 december 2012

Verjaardagsfeestje Woepje

Nu donderdag, de dag voor het einde van de wereld, verjaart mijn Woepje. En dat moet natuurlijk gevierd worden. Langs het Woepje zijn kant zijn ze echt met weinig familie, dus daar is het de gewoonte om rond je verjaardag iedereen te vragen om iets te komen drinken en eten.
Dus ook nu bij ons. Maar met dit verschil dat ik er wel nog mijn ouders en mijn broer en schoonzus heb bij gevraagd. Dus we waren gezellig met 15 man.

Het Woepje kreeg verschillende cadeautjes en het was een leuke avond. We zijn begonnen met Baksteentaart. Een Chocolade taart waarvan ik het recept ooit vond op internet en die als een baksteen op je maag ligt. Het Woepje is er verzot op... Als de rest van de familie trouwens. Om in Woepje zijn favoriete thema te blijven, versierde ik het met sterretjes en een ruimteschipje. Hij vond het de max. Daarna nog aperitieven en croque-monsieurs om af te sluiten.





Het was een zware dag... Van 's morgens vroeg opstaan om te bakken en daarna zoveel mensen voorzien van eten en drank... Maar ik ben super tevreden van hoe de avond is uitgedraaid!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten