woensdag 12 december 2012

aahh... Kerst!!

Ik ben een megafan als het rond Kerst draait. Ik hou van de lichtjes, de muziek, de kerstboom, de pakjes... Van alles dus! (Behalve van het vele geld dat het tegenwoordig allemaal kost...)



Hier zijn we (lees: ik) alvast volop bezig met het maken van mijn eigen kerstkaartjes, cadeautjes in pakken... En daarna ben ik ook al weer in de weer geweest om een nieuwe agenda te maken. Ik maak sinds 2 jaar zelf mijn agenda, op die manier kan ik inderdaad zelf beslissen hoe hij eruit ziet. Want die in de winkel zijn allemaal te klein, te groot, te breed, niet breed genoeg,...Het idee vond ik ergens op het internet, ik weet helemaal niet meer waar. Dus moest iemand het idee herkennen, mag je het altijd laten weten ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten