woensdag 9 maart 2016

one to hug...écht wel makkelijk

Al enkele weken was ik opzoek naar een jasje of een truitje voor Peanut. Zo een schattig klein ding om ze meer naar huis te brengen en om het Belgische weer aan te kunnen.
Nergens vond ik mijn goesting... vond ik dan wel mijn goesting, dan was het te duur of te klein, met andere woorden, er was altijd wel iets...

Dus gingen we op zoek naar een patroon om zelf iets te maken... Al heel vlug kwam ik bij het one to hug patroon van levenmetliv. Dit ging het worden!
Zeker toen ik recensies over gans blogland zag passeren: zeer makkelijk, zat vlug in elkaar,....

Ik ging shoppen voor de juiste stofjes (wat achteraf nog 3x veranderde) om er mij dan uiteindelijk aan te zetten... het Woepje was over 1 iets meer dan duidelijk: er moesten oortjes aan!

Het resultaat:







En blogland had gelijk... De uitleg is super goed te volgen, het zit lekker snel in elkaar én is ultra schattig!! Dit patroon wordt hier zeker nog gebruikt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten