vrijdag 30 mei 2014

een fantastische dag gehad!!

Gisteren verjaarde mijn mama. Dus had ze een mega dag met mijn papa in Oostende. Vandaag werd ze hier in Gent verwend en vierden mama en ik samen haar verjaardag.

Eerst werd er afgesproken bij ons thuis. Hier had ik een lekker ontbijt voorzien met een cadeautje. Namelijk een pennenzak die ze kan gebruiken tijdens haar lessen Italiaans. Na het ontbijt gingen we lekker in het stad wandelen en wat shoppen! Echt een fantastische dag gehad dus.

lekker ontbijt

een blije mama!
 


Dit is haar pennenzak:

Mama kreeg de gele, want dat is haar lievelingskleur en ik hield de rode voor mij (want dat is mijn lievelingskleur). De patronen kwamen van meandsew en Oontje. Eerst probeerde ik de pennenzak uit die oontje uitlegde, maar dat was mij teveel werk met die hoekjes. Omdat ik daarna een verbeterde versie vond via spiegelstiksels probeerde ik die eerst uit:


Een ramp, met drie hebben we zitten proberen hoe ze die hoekjes deed en we hebben gevloekt, maar niets zag er goed uit. Daarom verder gezocht! 
Uiteindelijk vond ik de versie bij meandsew ook nog eens mooier met dat paspelleke ertussen. Het maakt het echt af! 











Geen opmerkingen:

Een reactie posten