zondag 4 mei 2014

af en bekaf!

Het is zondagavond 20u15 en ik zit. Het enige waar ik mij nog naar toe begeef deze avond is mijn bed en het zal niet meer zo lang duren voor ik die kant uitga! Wat een weekend!

We hebben gestresst, we hebben geverf, we hebben elkaar geverfd (met dank aan de broer)


We zijn 's morgens vroeg naar de Brico gelopen omdat we verf te kort hadden, we verfden nog meer verder, we zongen mee met de muziek, we raakten onze laptop kwijt in de hoop in het midden




We zagen het vooruitgaan en verfden nog maar eens een laag primer! Uiteindelijk werden het 3 lagen primer voor de bleke muren en 2 voor de rode muur. 
Tussen door moest er gewacht worden, dus gingen we naar de Intratuin en vulden we ons plantenbestand aan.

De zaterdag hadden we een dagje pauze! En konden we genieten van de toffe vrijgezellen van het Woepje zijn broer en zijn verloofde! 

Vandaag was het nog even op de tanden doorbijten om tenslotte om 18.45u met plezier de borstels en verfbakjes de vuilbak in te gooien! Daarna nog de zetels en kasten op hun (nieuwe) plaats geschoven en het belangrijkste alvast uitgehangen, namelijk onze foto van tijdens de trouwviering!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten