zaterdag 23 november 2013

ver experimenteren en ontspannen op Petit Bazaar

Vandaag experimenteerde ik verder met de lippen balsem. Ik maakte gebruik van een ander recept en dit keer lukte het beter. Althans dat hoop ik, want ze staan nu nog af te koelen.



Ook maakte ik Vicks en droogde ik Ananas (deze zit nu nog in de oven, dus geen foto's ervan!) De Vicks lukte wel goed. Ik maakte het volgens dit recept. Ook dit staat nu nog te stollen en af te koelen. 
Wel gebruikte ik meer ecalyptus en munt olie dan er staat aangegeven. Maar dat is een beetje volgens eigen smaak denk ik. 

de Vicks die staat af te koelen.

Deze namiddag ging ik ter ontspanning met Lana naar Petit Bazaar in het ICC in Gent. 
We waren wel wat ontgoocheld... Er stond (naar ons gevoel) veel minder dan vorig jaar en dit jaar was het ook veel meer gericht op (kinder)kledij en niet zo zeer niet meer op DIY. Allez, er stonden wel 3 stoffen kramen en Liel, waarvan ik vorig jaar mijn naaidoos kocht. 
Maar, we hebben ons toch geamuseerd en zijn niet met lege handen naar huis gekomen! 
Ik kocht mij een heel mooi armbandje en natuurlijk mooie stofjes. 

vosjes, aapjes, nog meer vosjes en oranje boordstof.

mijn armbandje

 Die oranje vosjes of de aapjes ga ik gebruiken voor een babycadeautje, de bruine vosjes en oranje boordstof worden een lekker zachte pyjamabroek!! Ik zie het al helemaal zitten!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten