zaterdag 23 november 2013

gezonder leven...

Ik wil graag wat gezonder leven... Niet enkel op vlak van voedsel, maar in het algemeen. Minder chemicaliën, meer natuur en natuurlijke producten. Gelukkig vind je heel veel recepten op Pinterest. Nadeel, je moet ze natuurlijk proberen en dan zie je pas wel recept er echt voor jou werkt.

Gisteren had ik in de namiddag afgesproken met een oud-collega van mij. Maar voor ik vertrok, maakte ik eerst nog lipbalm. De ingrediënten:

  • kokosolie
  • bijenwas
  • rauwe honing
klinkt simpel, was het ook. Alleen had ik niet echt nagedacht. Allez, eigenlijk totaal niet nagedacht. Ik gebruikte vloeibare honing... Maar ja, als je logisch nadenkt: vloeibare honing blijft vloeibaar. Dus 's avonds ontdekt dat enkel mijn olie en bijenwas weer vast was geworden, maar eronder zat een ganse laag vloeibare honing. Mislukt dus.
Gelukkig was niet alles mislukt. Want van onze fantastisch lieve Linda kreeg ik een mega warme gebreide trui!
ik zal dus zeker geen koud meer hebben deze winter! Hij is echt mega zalig warm, zit lekker en is fantastisch!! Dank u Linda!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten