vrijdag 29 november 2013

knutselavond... op aanvraag.

Jaja, ik ben er weer vandaag! Er komt precies enorm veel uit mijn handen en van onder mijn naaimachine gerold deze week. 

Vanavond hadden we knutselavond. Op aanvraag van het Woepje. Het Woepje heeft namelijk al sinds een jaar een space shuttle van Ravel waar hij aan werkt, maar hij wil hem af. En dus kwam de vraag om samen te knutselen vanavond. 
Gelukkig hebben we de grootste tafel van Ikea en kunnen we dus met twee elk ons eigen ding doen. 
Het Woepje ging dus aan de slag met zijn space shuttle en ik kroop achter de naaimachine.

Dit keer maakte ik twee correct passende hoofdkussenslopen met rits. "Waarom?" hoor ik u vragen. Ewel... Omdat we alle twee nogal "frikkelaars" zijn in bed en ons kussen dus heel vaak zonder kussensloop eindigt. 
"Is dat nu zo'n ramp?" hoor ik u nog maals vragen. Nee hoor, maar ik heb gewoon liever dat er nog een extra beschermlaagje tussen zit, zeker in de zomer, wanneer ik regelmatig last heb van bloedneuzen in mijn slaap. 



Plus, natuurlijk de echte reden: ik heb nu een mega de max hoofdkussen en niet zo'n saai wit ding zoals iedereen!!! WOEHOE! Voor mijn hoofdkussen gebruikte ik mijn andere vossenstof van op Petit Bazaar. Voor het Woepje, ook bekend als mijn schildpad, bestelde ik schildpaddenstof!











En van druk bezig te zijn, krijg je natuurlijk reuzehonger! En laat het nu vanavond ook net Woepje verwenavond zijn. We maakten de tafel (een klein beetje) leeg en aten héérlijke gourmet, met enkel de kerstlichtjes aan...Zo lekker romantisch!


Ooh... en als afsluiter nog twee foto's van onze mega schattige Cookie. Die dankzij de wijkagent nu toch van ons is en die er al STUKKEN beter uitziet dan zijn eerste nacht hier!









Alhoewel hij niet echt kon lachen toen het Woepje de foto's nam!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten