donderdag 11 oktober 2012

stofjes kopen...

Vandaag heb ik opnieuw een vrije dag. Dat is het voordeel als je in het weekend werkt...
Normaal gezien ging ik dinsdag leuke dingen doen (lees: naaien, breien, op het gemak zijn...) maar doordat ik ziek was hebben we dat wat opgeschoven... Sorry huishouden, maar je zal nog een paar dagen moeten wachten! ;)

Vandaag ben ik voor de eerste keer naar de stoffenkamer geweest... Zo gezellig in dat oude herenhuis!
Gelukkig wist ik exact wat ik wilde, of het was niet goed gekomen met mijn portemonee, zoveel leuke stofjes! (En dan heb ik de tricot sectie nog (bewust) overgelaten...). Tricot en ik zijn geen beste vriendjes... Hoewel ik mijn best doe!
Nu, ik neem even afstand van tricot tot ik een nieuwe, deftige naaimachine heb.

Anyway... Dit is mijn buit van vandaag:


Witte paspel (het laatste stuk, dus ik kreeg een beetje extra ), blauw katoen, bruin met wit en blauwe print katoen, twee grote bruine knopen en oker gele ribflueel. Het blauw katoen en de paspel zijn voor (een veel te laat kraam cadeautje voor) mijn nichtje. Met de rest maak ik iets voor mezelf...

Enige probleem: ik weet wat ik wil, maar er is geen patroon voor te vinden. ik zal dus zelf moeten foefelen aan een patroon... SPANNEND!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten