vrijdag 5 oktober 2012

joepie, Kerst in oktober!

Deze week was het precies vervroegde Kerst bij ons thuis... Althans voor mij...
Ik deed niet anders dan pakjes ontvangen en ik heb ze nog niet allemaal!

Sorry van de kwaliteit, maar het is niet met mijn fototoestel getrokken!

Hierboven ziet u dus 2 knippie's die ik besteld had, het prachtige boek van eloleo en levenmetliv. Ik kreeg ook nog twee patroontjes die ik bij bambiblauw.be bestelde, maar die foto is ergens verloren gegaan... snif snif...

nu ja, het zijn die twee patroontjes: 


Zoals je ziet ontbreekt er op dit moment nog 1 grote bestseller... Namelijk het boek van tante Hilde. Hier wacht ik op met héél weinig geduld, maar dan krijg ik er ook een gesigneerd exemplaar voor in terug... Dus ik wil wel met plezier nog een weekend uitzitten ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten