woensdag 31 oktober 2012

druk druk druk...

Pff... De laatste weken is het hier druk geweest! ik ben verhuisd met mijn naaimachine van boven naar de keuken, wegens tek oud boven. Gelukkig hebben we echt een mega grote keukentafel, zodat alles wat kan blijven staan als we eten. We zijn vorig weekend op ons jaarlijks familieweekend geweest. Dus met iedereen langs mijn pa zijn kant (40 mensen). Het was intensief, maar weeral extreem leuk. We hebben onze portie familiestress weer gehad voor dit jaar! Mijn keuken heb ik vrijdag als een stort achter gelaten (althans de tafel met al mijn naaigerief erop). Het bewijs:

Ik ben ook opnieuw bezig met iets te breien, dit keer een sjaal voor mezelf. De wol kocht ik vorig weekend in de Panne, samen met mijn schoonzus. Na heel wat proberen, weer aftrekken en weer opzetten ben ik eindelijk goed begonnen. Ofwel was het te strak, ofwel was het te slap... Maar we gaan hout vasthouden, nu is het eindelijk wat aan het lukken... Er staan ook al heel wat projecten op de lijst tegen Kerstmis... Dus ik heb nog véél te doen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten