donderdag 28 januari 2016

on the road...

In het begin van deze maand kochten we Peanut haar verzorginstas. Het werd dit stoere, maar tegelijkertijd ook schattige exemplaar van Froy & Dind.

 Nu zit er bij deze verzorgingstassen geen verzorgingsmatje... Je kunt er wel kopen van Froy & Dind, maar die zijn dan maar aan één kant gelamineerd en daar ben ik niet zo'n fan van. Ik wil dat het langs beide kanten gelamineerd is, zodat ik het makkelijk kan afvegen en ontsmetten als er eens een ongelukje gebeurd.
Opzoek naar een leuk gelamineerd katoentje (en andere stoffen voor andere projecten) kwam ik een mooi gebloemd stofje tegen op IKEA. Nooit gedacht dat ik het ging kopen, maar voor de een of andere reden bleef ik steeds naar hetzelfde teruggrijpen...






 Ik naaide er een rood biaislintje aan en zorgde voor een handdoekje. Op die manier ligt ze toch wel lekker zacht en wat warmer dan op die geplastificeerde stof.
Ik stikte de stof op 3 delen door en verticaal in het midden. Zo plooit het makkelijker.
Van het handdoekje maakte ik een reserve, voor als het eerste in de was belandt.
Alles wordt vastgezet met Kam Snaps...

Er zitten 2 lagen wattine tussen waardoor het wel wat moeilijker werkbaar was, maar het is toch goed gelukt! Het is ongeveer 65x30cm groot, dus ze zal er wel efkes gebruik van kunnen maken! Ikke blij ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten