maandag 7 juli 2014

nieuwe investering!

helemaal in het begin dat ik naaide, kocht ik mij op de rommelmarkt een naaidoos. Het was/is zo'n groot lomp ding met voetjes. Dat werkte prima, maar ja, als je ergens naar toe wil gaan dan kun je dat niet meenemen. (Plus in huis staat het toch maar in de weg). Die verhuisde dan maar naar boven, waar hij nu volgepropt zit met van alles en nog wat. 

Datzelfde jaar, maar dan wat later in het jaar, zag ik op petit bazaar een schattige naaidoos staan: 


Een lekker fel kleurtje en veel onderverdelingen! IDEAAL. 2 jaar heeft hij dan ook een prachtige dienst bewezen, maar sinds enkele maanden was het slotje kapot. Jammer genoeg niet meer te herstellen. Dus ging ik opzoek naar een nieuwe naaidoos. In eerste instantie was ik van plan om identiek dezelfde te kopen, wel in een ander kleurtje. Op petit bazaar dit voorjaar hadden ze hem jammer genoeg niet mee. En om nu helemaal hiervoor naar Sint-Niklaas te rijden had ik ook geen zin. 
Overal waar ik kwam keek ik uit naar (potentiële) naaidozen. Dit weekend vond ik eindelijk mijn zin in de Supra Bazaar! 

Hij is vooral zo handig omdat hij bovenaan veel onderverdelingen heeft, maar onderaan kon ik hem nog volstoppen met aparte doosjes van hetzelfde merk. Dus alles past goed bij elkaar en heeft een nieuw plaatsje!




Superblij ben ik ermee!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten