zondag 23 maart 2014

gezocht: een vrij weekend!

Wauw, het is echt druk. Op mijn to-do lijstje staan er 1001 dingen en er raakt precies niets afgewerkt.
En hoewel ik snak naar een weekend, waar ik gewoon in mijn pyjama alles kan doen waar ik zin in heb, was het toch weer een fantastisch (druk) weekend.

Zo zat ik gisteren morgen aan onze keuken tafel, mp3 in onze oren want het Woepje sliep nog, ballonnen met papier mache te bekleden. Een mens moet wat over hebben hé voor zijn werk. Zeker als we het als allemaal op het gemak willen afwerken! En toen zaten we daar met onze eerste ballon af. We moesten nog een plaats hebben om ze op te hangen. Mijn wasrek was bezet, de trapleuning was te riskant aangezien Cookie dat kon aanvallen, dus dan bleef nog het plafond over he!


Zo hadden we op slag een mooi versierd paasplafond! Het is eens iets anders.
In de namiddag deden we vanalles en nog wat omdat we 's avonds volk hadden, maar toch vonden we een secondje om naar de 11e editie van Petit Bazaar te gaan. Daar kreeg ik van mijn Woepje hele mooie stof. Graag zou ik er een kleedje mee aan maken. Nu gewoon nog een mooi patroontje vinden!


En die kleine lapjes? Tja, die vond ik gewoon te schattig om te laten liggen. 

En vandaag gingen we gaan uit eten voor de verjaardag van de opa van het Woepje. Gingen we lopen (aah ja, we zijn daar nu mee gestart!) En kon ik 's avonds eindelijk wat achter mijn naaimachine kruipen....


Geen opmerkingen:

Een reactie posten