zondag 2 maart 2014

combineren en recycleren

Wat doe je als een canvas in huis hebt die je eigenlijk niet meer graag ziet? En bovendien ben je een manier aan het zoeken om je (startende) collectie van hardrock café pins te presenteren?
Ewel, dan ga je dat combineren he!!

Ik nam mijn canvas van mijn muur. Die was ik méér dan moe gezien!  En schilderde hem in het kleur van onze keuken. Gans de week lag hij in onze keuken om te drogen, nog eens te verven, opnieuw te drogen...
Aangezien er zoveel kleur op zat, heb ik het toch wel zeker 4 laagjes moeten geven.

Daarna nam ik mijn twee pins en hing ze erop vast! De kader hangt nu heel netjes aan de muur bij het bovenkomen aan de trap. Voorlopig is het natuurlijk wel nogal wat zielig met 2 pinnetjes, maar we gaan hard ons best doen om er vlug veel meer te laten bijkomen!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten