donderdag 31 oktober 2013

Vooruitziend werken...

Maar misschien eerst beginnen met het mindere nieuws... Het baasje van Cookie wil Cookie niet opgeven. MAAR, ze heeft wel besloten om vanaf nu er goed voor te zorgen. We hebben gedreigd om anders naar het asiel te bellen...

Nu het betere nieuws. Aangezien ik thuis ben, heb ik wel wat extra tijd om dingen in elkaar te knutselen. Dus hebben we gisteren vooruit gewerkt en alvast onze agenda voor volgend jaar in elkaar geknutseld.


Dit is hem. De datums maakte ik in Word. De buitenkant is hard plastiek (uit de AVA) bekleed met decopatchpapier en decopatch lijm. Wat trouwens heel vlot ging. Ik ben echt heel blij ermee!! Ik kan niet wachten tot het 2014 is ;). Ik doe ook mijn best om het document te uploaden, zodat jullie het kunnen downloaden. 

Ook probeerde ik deze pin van pinterest uit. Wat een beetje mislukte... Mijn sneeuwmannen leken meer op gesmolten sneeuwmannen. Jammer, morgen proberen we nog eens! Gelukkig hebben we nog wat tijd tot het Kerst is!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten