dinsdag 22 oktober 2013

Superlul en aanwinst in de familie...

Ik heb een 3 jaar jongere broer...Die nog studeert en die zich vanavond laat dopen in een studentenclub.
Zondag kreeg ik een smsje:

Liefste zusje, Ze hebben net het thema voor de doop van dinsdag doorgegeven.
Het is Superhelden.Wil jij mij helpen aan een kostuum.

Zus zei natuurlijk al "Ja" voor ze wist wat haar broertje wou worden! Het bleek uiteindelijk Superlul te zijn... 
Nu, origineel is het alvast wel... Dat moeten we hem wel nageven. Maar toen zijn kostuum eenmaal af was, viel zijn frank dat hij nog van zijn kot naar de Overpoort moest geraken (HILARISCH om zijn gezicht te zien!)






MAAR er is ook goed nieuws!!! Wij wonen in een kleine cité in Gent. En dus typisch aan cités: er zijn hier véél katten. 1 van die katten is Cookie. Cookie is een prachtige kater, maar wordt een beetje verwaarloosd door zijn baasje... 
Dus hebben het Woepje en ik vandaag besloten om Cookie in huis te nemen bij ons. Volgens zijn bazinnetje wou hij nooit binnen, nu ligt hij hier al 2u aan mijn voeten in de zetel... ZALIG gevoel!!


Dit is hem... Op verkenning in ons huisje! Een plaats waar hij hopelijk een warm nestje vindt...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten