zondag 27 augustus 2017

cadeautjes voor lieve mensen

Een maand geleden waren we uitgenodigd op een prachtig feest...Eigenlijk was het niet 1 feest, maar 4 feesten gecombineerd, en hoe!!

Het feest ging door in het Treck hostel in Gent. Een uniek hostel, met speciale "slaapkamers". Je slaapt er namelijk in een caravan. Elke caravan heeft zijn eigen thema: grafitti, retro, Hawaii...
Voor het feest hadden de feestvarkens gans het hostel afgehuurd en konden we er blijven slapen na een zalig feestje! We namen dan ook de uitnodiging met véél plezier aan.


En voor de feestvarkens hadden we natuurlijk een cadeautje mee!

1. feestvarken één (mijn nicht die 50 werd), kreeg een boekenbon.
2. feestvarkens twee en drie (mijn neef en zijn vrouw die 21 jaar samen zijn) kregen een bongobon
3. feestvarken vier (mijn nichtje, ons bruidsmeisje geweest, werd er 12 en gaat naar het middelbaar). Voor haar maakte ik een unieke pennenzak die we vulden met wat extra centjes! Lang leve de uitleg van Oontje! Hoewel ik toch wel even gevloekt heb op die verdomde hoekjes!



4. het laatste feestvarken (een ander nichtje dat 18 werd) en dus gaat verder studeren, kreeg van ons een zelfgemaakte toiletzak, gevuld met lekkere rituals producten en wat centjes!







Ik ben blij met het resultaat, de feestvarkens waren super blij met hun cadeau en we hebben er weer mooie herinneringen bij!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten