zondag 2 november 2014

monsters voor mijn monsters

Vrijdag was het zover, de sluiting van de crèche waar ik werk. En we sloten af in stijl. Iedereen bracht iets mee om te eten en te drinken, iedereen amuseerde zich, de ruimte was in ware halloweenstijl gedecoreerd (inclusief muurschilderingen).

Friday closed the daycarecenter where I work(ed). And we celebrated it in style. Everybody brought something with him/her to drink and eat, everbody had loads of fun, and we decorated the room in Halloweenstyle (including wall paintings). 

Natuurlijk kun je geen afscheid nemen zonder cadeautjes uit te delen! Voor mijn grote maakte ik "i spy monsters" en de drie kleinsten kregen een giraf rammelaar. Het heeft veel werk gevraagd, maar  het was het méér dan waard.

Ofcourse you can't say goodbye without gifts. For the older children i made "i spy monsters" and the 3 smallest baby's got a rattle in giraffe shape. It was a lot of work, but it was more than worth it!

de giraffen aan de ene kant

de giraffen aan de andere kant

17 afgewerkte monsters!


Jammer genoeg waren er twee ouders die we verwacht hadden, maar die blijkbaar niet zijn gekomen. Vandaag vond er gelukkig nog een van de twee overgebleven monstertjes een nieuw huisje nadat mijn schoonzus het niet meer wou loslaten!

Unfortunately there were 2 parents that we expected to see, but who didn't show up. Luckily enough one of the twee left-over monsters found a new house today! My sister in law got it in her hands and refused to let go of it!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten