donderdag 20 november 2014

klaar voor 2015

We zijn al weer halverwege november, dus werd het tijd om te gaan denken over een nieuwe agenda. 
Aangezien ik enorm cotent was van het model van 2014 besloot ik weer met het zelfde model in zee te gaan.

Since we're halfway November already, it was time to start thinking about a new Agenda for next year. Since I was extremely satisfied with the one last year, I decided to use the same model again.


Wel paste ik de cover aan. In plaats van opnieuw decopatch papier te gebruiken, maakte ik dit keer gebruik van een van mijn favoriete comics. Namelijk die van Arrow. Hoewel het een ietwat grotere uitdaging was, moet ik zeggen dat ik toch meer dan tevreden ben met het resultaat. Hopelijk houdt mijn cover het nu wel een jaar uit. En anders, wel dan investeren we gewoon in een nieuwe comic he!
mijn drogende cover

wasrek met avengers tshirt en drogende cover

What I did adjust, was the cover. Instead of using decopatchpaper again, I used one of my favorite comics. Namely a comic for Arrow. Although it was a bigger challenge, I'm more than happy with the results! I only hope that it will last atleast a year. Otherwise, I'll just have to invest in a new comic, won't I!


Finished product!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten