zondag 24 augustus 2014

blogger de blog

Het is weer zo'n weekend! Na een week van drukte, een beetje stress rond het voorbije weekend en geen blog inspiratie, kan het weer niet op! Nu heb ik weer teveel om over te bloggen!!

It's such a weekend again! After a week of working, stressing about the past weekend and absolutely no inspiration to blog, i'm having loads of thing to blog about! But where to start...

Laat ons starten aan het begin! Al lang wou ik een tattoo en vrijdag heb ik eindelijk de stap ondernomen! Met veel betekenis voor mij en de prent die ik al super lang super graag wou ging ik op stap. Gesteund door een heel goeie vriendin is dit het resultaat:

Let's start at the beginning! I wanted a tattoo for quite a while now and Friday i finally took the step! With a loaded with a lot meaning, i took the picture that i wanted for so long! Luckily i took a close friend as a backup with me. The result:


En we zijn blij!!

And we are happy ;)!!
Daarna zetten we het weekend verder in en vertrokken we op familieweekend! Het was er zeer gezellig, veel gelachen, nog veel meer gebabbeld en vooral... enorm ontspannen!

After that, the weekend only just began and we left for a weekend away with the family! It was very cosy, we laughed a lot, but chatted even more! And of course: we relaxed!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten