donderdag 17 december 2015

lijstje afwerken...

Enkele weken geleden maakte ik een lijstje met wat ik allemaal zelf wou maken voor Peanut eraan komt. En ik mag eerlijk zeggen, er is al héél wat geschrapt van de lijst!

Vorige week kroop ik achter de naaimachine, 1u30 later rolden er 16 tetrawashandjes vanonder. Ik gebruikte 4 tetradoeken die ik ooit kocht in de Supra Bazar. De washandjes zijn 21x16cm groot en ik maakte gebruik van de reeds bestaande zoom, zodat ik deze niet meer opnieuw moest afwerken. Uit 1 doek kreeg ik 4 washandjes. Met mijn overlock zaten ze vlug in elkaar.


Gisteren kroop ik opnieuw achter de naaimachine, dit keer om een hoes te maken voor voor onze babysitter (of relax of wippertje of how ever people call it). De relax kregen we van mijn schoonma. Zij kocht hem 2ehands voor bij haar, maar wij mogen hem gebruiken voor Peanut.
Ik maakte de hoes met de rest van de badstof die ik gebruikte om mijn hoezen voor ons verzorgingskussen te maken. (Hiervan heb ik nog geen foto's, want we hebben het verzorgingskussen nog niet).
En ik ben er best wel trots op! Hij past zo goed als perfect, en als Peanut ooit teruggeeft/een accidentje heeft in de sitter, dan ga ik tenminste geen plekken hebben...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten