maandag 19 oktober 2015

voorbereiding

Peanut blijft hopelijk nog wel een tijdje zitten, maar dat wil niet zeggen dat we ons niet kunnen voorbereiden. Integendeel, het houdt mij bezig, aangezien ik toch al thuis zit van het werk en het is nuttig!

Er kwam dus vandaag het een en het andere van onder mijn naaimachine gerold...Namelijk 6 fopspeenkoordjes, want als je dat hoort van andere ouders (en wat we merken in de crèche) is dat die fopspenen overal naar toe gaan! Dus proberen we dit wat voor te zijn... En waarom het houden bij eentje, wanneer ze zo makkelijk en leuk zijn om te maken! Ik maakte er 3 met een elastiekje en 3 met cam snaps. Vanaf april zullen we eens zien wat het eenvoudigste is...

Het tweede wat van onder mijn naaimachine rolde, zijn 4 paar krabwantjes volgens deze tutorial. Ze zijn zo makkelijk om te maken! Af en toe wel wat gepruts, maar dat hangt er vanaf hoeveel je boordstof rekt. Mijn blauwe boordstof rekt veel meer dan die grijze, dus dat was eenvoudiger naaien.
Ik ben echt blij dat ze zo goed uitgedraaid zijn!

En wie denkt om te ontdekken aan de hand van de gebruikte stoffen of Peanut een meisje of jongen wordt, die is eraan voor de moeite, want we weten het zelf nog niet!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten