zaterdag 14 maart 2015

een gezellige avond!

Gisteren had ik een zalige avond! Lynn, een van mijn allerbeste vriendinnen én mijn getuige geweest, had in september gevraagd of ik haar nog een tweede naailes wou geven. Tuurlijk dat!!  Dus diezelfde avond kochten we een patroon voor een boodschappentas.

Yesterday I had a wonderful evening!! Lynn, one of my best friends and my maid of honor on my wedding, asked me in September if I would mind giving her a second sewing class. Ofcourse!! So that same night we bought this pattern for a grocery bag.

Maar tegen dat we een datum vonden! Jongens jongens, wat een miserie! Gisteren was het dan zo ver! We hebben een magnifieke tas gemaakt!! En als kleine verrassing maakte ik er voor haar nog een kleine pennenzak voor erbij!

But then came the real challenge, finding a date!! Boy o Boy that was a challenge! Then we found yesterday! And me made this goreous bag!! As a small surprise I also made her a small pencil case.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten