zondag 28 september 2014

organisatie

Meestal ben ik verantwoordelijk om de binnenkomende rekeningen te betalen. Maar je kent het vast wel, de post komt toe, rekeningen worden open getrokken, blijven overal slingeren om uiteindelijk dubbel of helemaal niet betaald te worden.
Ik was dat beu! Dus hebben we gezorgd voor meer organisatie.

Usual I'm responsible to pay the bills. But you know how it goes. The mail arrives, we look at it and then it goes all around the house. Eventually it get paid dubble or not at all.
I was tired of it!! So we created some more organisation.


Het idee komt van Pinterest en eigenlijk zijn ze zo super makkelijk te maken!
Ik kocht twee (badkamer)mandjes uit de Hema en van die zelfklevende haken. Wit vond ik niet mooi, dus spoot ik ze in donker blauw. De zuignappen werden verwijderd en vooraan hing ik twee kleine schattige krijtbordjes (AVA). Deze maakte ik vast met mijn lijmpistool.
Haken aan de muur en klaar is kees!

I found this idea on Pinterest and it's so simple to make!
I bought two wired baskets in the Hema and self adhesive hooks. I didn't like the white, so i spray painted them dark blue. I also took away the suction cup.
At the front i hung two cute little chalkboards (from the AVA). I attached them with my hot glue gun. 
Put the hooks on the wall and done!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten