donderdag 4 juli 2013

Druk druk druk!

De trouw nadert, kindjes worden geboren en nog meer mensen zijn jarig... Dus ik heb nog niet veel stilgezeten de laatste dagen...
Wat is er de laatste weken gebeurd..

  • Mijn broer was jarig en hij kreeg een ipod classic van mama en papa. Dus zusje werd gevraagd om een hoesje te maken als cadeau voor broer. 

  • Ik was jarig!! Lang leve ikjes!Als cadeau kreeg ik een knalrode kitchenaid van mijn Woepje! Iets waar ik al 4 jaar achter zaag en spaar. Maar telkens opnieuw moest die spaarpot aangesproken worden voor dingendere projecten... Maar nu heb ik hem! en geloof mij, hij is al volledig uitgetest ;)



  • Het Woepje zijn collega heeft een kindje!! WOEHOE! Ik hou van kindjes... Dit gelukkig bubbeltje heet Artjom. En speciaal voor hem maakte ik dit: 


Zijn eigen persoonlijke speelkleedje. In verschillende stoffen en reliëf, zodat hij sensorisch gestimuleerd wordt. Het bijtje en spinnetje bengelen en ook de blaadjes hangen niet volledig vast! Dus meer dan genoeg om zich bezig te houden! En als dit nog niet genoeg moest zijn, dan kan het bloemetje onderaan nog los om er een van zijn eigen speeltjes aan te hangen. 
En ik moet zeggen, ik ben best wel trots op het resultaat!! Ik heb er nog eentje te maken, voor een ander bubbeltje, dus misschien dat ik er wel een handleiding van maak ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten