woensdag 15 mei 2013

Maaike ging shoppen...

... en begon in Ikea!
Maar! Ik heb mij echt hééél flink gehouden in IKEA en enkel gekocht wat ik moest kopen... namelijk: 20 meter gordijn stof voor onze trouw... 20meter?? Ja, u leest het goed: 20 meter!!!
Wat ik er mee ga maken blijft tijdelijk nog een verrassing... Ik  wil niet dat iedereen al alles op voorhand weet, en ik kan al zo moeilijk mijn mond houden!!
Maar foto's volgen in september, na onze grote dag! Dat is zeker beloofd!

Daarna naar de Supra Bazar opzoek achter en moedertjesdag en een verjaardagskado voor mijn schoonmoeder... Maar omdat ik er niet volledig mijn zin vond, bestelde ik ook dit boek op internet:

Madam Confituur boek

Hierbij kocht ik een schuimspatel in hetzelfde kleur van haar pasgeverfde keuken en enkele confituurpotjes zodat ze meteen kan beginnen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten