zondag 7 april 2013

de paashaas in retard...

Dit jaar is het jaar 3 dat ik verantwoordelijk ben voor het paasontbijt. Elk jaar probeer ik te zorgen voor iets origineels. Aangezien ik dit jaar moest werken op pasen, werd alles een weekje verlaat...

Deze morgen stond ik om 7u op om alles voor te bereiden...
Ik maakte paasbroodjes volgens dit recept, alleen zagen ze er beetje anders uit toen ze eruit kwamen ;)
Maar ze waren wel HEERLIJK!
Ook maakte ik deze eitjes en deze lukten prima! Wel heb ik geleerd dat je best niet meer dan 3/4 voldoet, want als ze dan overlopen, heb je er wel je werk mee om ze te ontcaken...






 Dit zijn paardenogen gemaakt van chocolade en gele smarties... Liggen netjes te stollen in de frigo. Voor deze middag!

En verder waren er nog pistolets, een glas met muesli, aardbeien en yoghurt...

Ik was klaar om 9.30u. Net op tijd en wauw, ik zit nu mega vol!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten