zondag 30 september 2012

kindjes...

Ik heb zelf nog geen kindjes, in de eerste jaren zit het er ook nog niet aan te komen. Zowel het Woepje als ik voelen ons nog véél te jong. We zijn helemaal nog niet klaar om een nageslacht te produceren!! In de familie zitten er ook geen kleintjes niet meer. Mijn broer die is al helemaal te jong om te denken aan een nageslacht: Jelle, je hebt het gehoord he! ;)

Jammer genoeg hebben heel veel mensen in blogland wel kindjes (al dan niet van hunzelf). dus dan komen er ook mega leuke tutorials voor kinderkleren. Die staan allemaal heel mooi op mijn rekje in een geklasseerde map. Ik heb ondertussen ook al een aardige collectie met aangekochte patronen en knippies. Dus ik hoop dat veel van mijn nichten toch nog beslissen om een kindje te maken (hoewel ik daar heel erg aan twijfel). Of misschien wel enkele vriendinnen die vroeg willen beginnen??

Want het erge is (hopelijk leest het Woepje even niet mee) dat ik enkel patronen aanschaf voor baby's en kinderen. Praktisch nooit voor mezelf! Hoewel ik nu serieus aan het diëten ben (zie mijn andere blog: nuishetgenoeg.blogspot.be). Het boek van mmeZsaZsa ligt natuurlijk al hééél lang in mijn boekenkast, maar ik kan geen t-shirts dragen zonder dat je mijn vetrolletjes ziet (en ja, ik ben daar gevoelig aan!) dus ik hoop dat ik deze winter mij kan toeleggen op allerlei rokjes en met tshirts die geen vetrolletjes laten zien, maar dan gewoon omdat ze er niet zijn :p

Geen opmerkingen:

Een reactie posten